Виховуємо усі: люди, речі, явща, але перш за все та найдовше — люди.
У кожному будинку, де росте хоча б одна дитина, завжди настає день, коли в життя сім'ї входить школа.Школа дає учневі дуже багато, але всі вихідні життєві установки дитина отримує в сім'ї. Відомо, що від батьків залежить дуже багато чого: вся навчально-виховна діяльність в школі не буде мати успіху без тісних контактів з батьками. Саме вони повинні стати нашими кращими помічниками, зацікавленими союзниками, доброзичливими учасниками єдиного педагогічного процесу.
У школі повинні бути відсутніми дві поведінкові "моделі" батьків: як "провинився учня" і в якості "обвинувача". Повинна бути присутнім третя "модель": батьки з адекватною поведінкою, що припускає взаєморозуміння батьків і вчителя на благо дитині.
Робота з батьками - це іспит, який повинні витримати обидві сторони: і вчителі, і батьки. Батьки потрібні нам, вчителям! Найуважніший вчитель не в змозі встежити за засвоєнням навчального матеріалу кожним учнем. Він може вловити слабкості, але повністю їх усунути можуть тільки батьки. Вся біда тільки в тому, що батьки, як правило, не готові до того, що б формувати у дитини уміння вчитися, та й взагалі не розуміють величезну значимість цього вміння. Від цього багато в чому залежить успішність роботи учня в школі.У всіх батьків в період надходження дітей в школу одне бажання: підготувати добре дитини до школи, всі необхідні умови і предмети. У цьому процесі повинен допомогти вчитель.
На перших зборах, задовго до першого дзвінка, по суті справи ще навесні, він повинен роз'яснити батькам, що від них вимагається на даному етапі, навчити їх як вести відповідну роботу з підготовки дитини до школи, коригувати їх дії на наступних зборах.Дуже важливо заздалегідь вчителю підготуватися до роботи з майбутніми першокласниками та їх батьками. Для цього поступово збираючи матеріал з усіх важливих тем з газет, журналів, брошур, книг для бесід на батьківських зборах і практичної роботи з класом.
Робота виходить велика, але вона важлива і необхідна, так як в поспіху можна упустити щось важливе і необхідне. Можна скласти для себе, вчителя, план-пам'ятку роботи в період підготовки до прийому першокласників, який дозволяє обміркувати і уявити собі майбутню в новому навчальному році роботу.
Детальніше прочитати можна тут
Є ціла «родина» ігор та іграшок, які не дають дітям нудьгувати.
Нижче до Вашої уваги пропонується кілька ігор, які можна зробити своїми
руками для віку від 3 до 6 років.
Геометричне лото
Гра «Четвертий зайвий»
Гра «Доріжка»
Гра «Пірамідка» Запропонуйте дитині знайти всі червоні кола, показати
велике, середнє та маленьке коло, а потім покласти їх за спаданням розміру – як
пірамідку, знизу вгору. Потім можна знайти всі сині квадрати, жовті трикутники
і так далі і теж скласти з них пірамідки.
Гра «Килимок»
Знайомство з орнаментом
Викладайте доріжки з пробілом, тобто пропускаючи невелику (рівну)
відстань між фігурами.
Викладайте доріжки з пробілом, тобто пропускаючи невелику (рівну) відстань
між фігурами.
Старшим дітям можна запропонувати продовжити складніші ряди - з
чергуванням двох різних фігур одного кольору або однакових фігур двох кольорів,
або один гурток одного кольору, другий - іншого, або 1 + 2, 2 + 1, 2 + 2, 2 +
3, 3 + 2, 3 + 3. Орнамент, побудований за таким же принципом.
Поставте фігури до ряду. Попросіть дитину розставити такі ж фігури у зворотному порядку.
Увага - це психологічний стан, що характеризує інтенсивність пізнавальної
діяльності і що виражається в її зосередженості на порівняно вузькій ділянці (дії, предметі, явищі)
Потік інформації, розширення людських контактів, розвиток різноманітних форм
масової культури, зростання темпу життя призводять до збільшення обсягу знань,
необхідних для життя сучасній людині. Зміни в суспільстві, які відбуваються, зробили вплив і на розвиток дітей, активно включилися в круговорот нашого бурхливого життя, і висунули нові вимоги до системи освіти в цілому. Дошкільна освіта стала розглядатися як перший ступінь у всій системі безперервного навчання.
Однією з неодмінних умов успішного навчання в школі є розвиток довільної, навмисної уваги в дошкільному віці. Школа висуває вимоги до довільності дитячої уваги в плані уміння діяти без відволікань, слідувати інструкціям і контролювати одержуваний результат.
При наявності уваги розумові процеси протікають швидше і правильніше, рухи
виконуються більш акуратно і чітко.Увага дошкільника відображає його інтереси стосовно навколишніх предметів і виконуваних з ними дій.
Детальніше прочитати можна тут
Гра: “Віршограй”
Основна мета гри: розвивати уважність та мислення шляхом зацікавлення дитини
веселим віршиком, гарним, яскравим зображеннями пухнастиків – тварин, м’якою
Хід гри:
Батьки розкладають перед дитиною яскраві картки з зображенням тварин, іграшки-тваринки, гарні фотографії (або ловлять свого домашнього котика). Дитина знайомиться з звірятами, далі, звертаючись до дитини, читаємо вірш і пропонує знайти до нього картинку (предмет який ми приготували).
Як додаток, можна ускладнити: визначити це свійська, чи дика тварина; назвати характерні ознаки поведінки та зовнішності тваринки; чим можуть буди сході свійська та дика тварина (наприклад: свинка та дикий кабан; кролик та заєць; вовк та собака).
ЯК ПОЯСНИТИ ДИТИНІ
СКЛАД ЧИСЛА?
Немає коментарів:
Дописати коментар