Про мене

Даний блог створено для отримання інформації та порад у сфері дошкільної освіти. Буде корисним для педагогів та батьків.

Шановні відвідувачі!

Вітаю вас на своєму блозі!

Я - Федоренко Олена Юрївна


Квалифікаційна категорія: спеціаліст вищої категорії

Освіта:  вища (спеціаліст)

Педагогічний стаж: 25 років

Місто роботи (станом на жовтень 2023 року): комунальний заклад «Дошкільний навчальний заклад (ясла-садок) № 248 Харківської міської ради»

Посада: Вихователь-методист

e-mail: elena.grupa6@gmail.com   

            ktyjxrf192@ukr.net   

            elenkafedorenko1970@gmail.com

Тут Ви зможете знайти корисні матеріали для педагогів закладів дошкільної освіти, а також батьків, які цікавляться методичною роботою з педагогами та дітьми. 

Життєве кредо:

"Не зупинятись на досягнутому,

прагнути удосконалювати свою особистість і свою справу"

Кредо педагога:

«Де є бажання, знайдеться й шлях»

ПРО РОБОТУ ВИХОВАТЕЛЯ-МЕТОДИСТА

Вихователь-методист займається методичною роботою та організовує освітній процес в дитячому садку.

Якщо коротко, то методист аналізує, планує, організовує, координує, контролює діяльність педагогічного колективу.

Разом із завідувачем він керує колективом дитячого садка, беручи участь у розробленні та впровадженні освітніх програм розвитку,    планів роботи, стратегій розвитку закладу. 

Вихователь-методист проводить ґрунтовну методичну роботу у педагогічному колективі: педагогічні ради,  семінари - практикуми, творчі звіти педагогів, майстер-класи, ділові ігри, вікторини, дискусії, семінари, консультації, відкриті заняття для педагогів.

Крім того, вона бере участь у роботі з батьками: надає методичні рекомендації та інформації, проводить консультації,  які присвячені родинному вихованню.

Робоче місце вихователя-методиста - методичний кабінет. Там кожен педагог може отримати методичну допомогу в організації роботи з дітьми.

Ще одне завдання методиста, мабуть найважливіше, - розуміти і правильно оцінювати сили і можливості кожного педагога, знати, що важливо для нього в житті, до чого він прагне, щоб задовольнити потребу кожного педагога в повазі, визнанні та самореалізації.

 





Немає коментарів:

Дописати коментар